شرکت خدمات اول مخابرات

شرکت پیشگامان خدمات اول به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات مخابراتی در سراسر شعب استان های تهران و البرز، به مشترکین خدمت رسانی می نماید. همچنین شرکت خدمات اول TCT مجری ایجاد و بهره برداری از بزرگترین مرکز تماس(CONTACT CENTER) بخش خصوصی کشور و مرکز داده (DATA CENTER) و فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران می باشد.

مشکلات سیستم قبل از پیاده سازی و استفاده از سامانه پشتیبانی کسب و کار راستین:
•    محدودیت های مدیریت عاملین فروش در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مخابرات استان تهران و البرز
•    عدم امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای اپراتور های کال سنتر در نرم افزار
•    عدم امکان ثبت نام آنلاین مشترکین
•    عدم وجود نرم افزاری جامع برای مدیریت فرایند های داخلی سازمان و فروش سایر محصولات
•    عدم ارائه وب سرویس از طرف شرکت مخابرات استان تهران به منظور تسهیل و تسریع فرایندها 
•    غیر قابل استفاده بودن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مخابرات برای تمامی عاملین و فروشندگان
•    عدم وجود نرم افزاری متمرکز به منظور مکانیزه نمودن فرایند های داخلی ( فروش ADSL، فروش استانی ، فروش کارت شارژ ، فروش کالاهای اقساطی ، مکاتبات قضایی و ...)
ارائه سامانه پشتیبانی کسب و کار راستین به این شرکت منجر به :
•    امکان ثبت اتوماتیک اطلاعات مشترکین پس از ثبت اطلاعات در سامانه پشتیبانی کسب و کار راستین در سامانه ارتباط با مشتریان مخابرات : کاهش تعداد نیروی انسانی ، افزایش تعداد فروش تا 1000 مشترک در روز ، محاسبه پورسانت نمایندگی ها ، ارتباط با کانتکت سنتر برای فروش استانی ، سرعت بالای راه اندازی سرویس ( کمتر از 48 ساعت)
•    در سامانه مخابرات برای ثبت اطلاعات مشترک می بایست کابران این سامانه بیش از 5 مرحله فرم های مورد نظر را تکمیل و ثبت نمایند ولی با استفاده از روبات در هنگام ثبت اطلاعات ، بدون نیاز به تکمیل فرم اطلاعات مشترکین شده ثبت می شود و پس از این مرحله تمامی اطلاعات ( در کمتر از 1 ثانیه در سامانه مخابرات ثبت می گردد)
•    شناسایی فرایند های داخلی و خارجی سازمان و مکانیزه نمودن این فرایند های از طریق سیستم مدیریت گردش کار و سیستم فرم ساز
•    امکان استفاده از بانک اطلاعاتی متمرکز مشترکین برای فروش دیگر محصولات و انواع مکانیزم های فروش
•    تعریف فرایند فروش اقساطی ، لیزینگ کالا